Russekort

Jeg viste dere russekortet mitt rett etter jeg fikk det, før russetida begynte, men mange har spurt i det siste om de kan få se det igjen. Og det skal dere jo sjølvsagt få lov til. Her er et litt bedre bilde. 

I helga er det kåring av beste russesang mellom skolene i Trondheim, og de tre beste får opptre i Trondheim Spektrum. Jeg har så lyst at vår skole skal få opptre, så hvis dere orker å ta dere tiden til det, så send en melding: Sang 7 til 2242, eller trykk liker på DETTE innlegget ♥

6 kommentarer
    1. Waou you kill it <3 kan du add meg på snapchat jeg er på ventelist jeg bli glad også å ha deg som venn takk :*

    2. hei god morgen kom til elverum er så lyst å møte deg også in real vi skal lage god liv du skal ikk andre mitt by elverumm er blitt fin glede meg tenk på det <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg