Mitt fantastiske LS

Heii dere! For en heerlig helg det har vært! Ikke for å overdrive eller noe, men seriøst dette er noe av det beste og mest minnerike jeg noen gang har opplevd. Konsertene, stemningen, været, plassen og ikke minst menneskene! Russ 2016 og Landstreff i Stavanger har gått over all forventning. Jeg har mye mer å fortelle og vise dere, men akkurat nå er kroppen min tusen ganger redusert etter helgas åtte timer med søvn til sammen, så jeg kjenner jeg må hvile hodet på en pute nå haha. Vi blogges i morgen, med mer om Landstreffet! Hvis dere har noen spesifikke undringer om noe fra helga, så kjør på og spør her. 

Dessuten må jeg bare si at det er utrolig morsomt å møte dere in real, og at så mange kommer bort å sier hei! Det kan ofte føles som jeg blogger til en vegg, men å faktisk se dere og sette ansikt på leserne mine er jo fantastisk! Takk så mye for at jeg har så kule lesere som dere, setter enorm pris på det!

20 kommentarer
    1. Hvor mye betalte dere per pers for hele oppholdet under LS med tanke på festivalpass, hotell, fly osv?

    2. Hola mathilde bli så glad å ser at du kos deg helt seriøst du må 😀 sånn er livet vet ikk nå vi skal død og jeg sette pris på alt du gjør for oss derfor jeg kalle deg verden best girl 😍 kos deg videre babes å vi blogges 😉 god bless you peace and love 😌 jamil barry 😊

    3. – Var det andre fra trondheim der?
      – Føler mange drar til Tryvann for å dra som en samlet gjeng, følte dere dere litt alene blant alle fra andre plasser i Norge siden dere dro til LS?
      – Dere la også ut på mystory noe sånt som at LS sugde, så dere retta dere opp, men lå det noe bak det?

    4. ? Kunne du ha med deg drikke inn på omårdet?
      – isåfall hvis ikke, hvor mye kostet drikken inne på stedet og hva sogte de?
      ? Hvor mye betalte du for billetten din til treffet?
      ? Betalte dere mye for hotell?
      ? Hvor mye penger må man regne me å bruke i russetiden med alt, fra klær til mat?
      ? Og dersom det ikke var lov til å ha me drikke inn, var det HELT umulig å prøve å snike med seg drikke inn selv? Som feks i ei lommelerke elns?

    5. Hvilke konserter var du på? Og hvilken var favoritten? (min var G-Eazy, noe jeg ikke forventet, men var syk stemning og musikk! Etter det var det nok Chainsmokers eller Martin Garrix)

    6. Hvordan gjorde dere det med skyss bort til hotellet? Når dro dere til hotellet sånn ca, altså når var det ferdig og når sov dere, og kom tilbake igjen? Er det opplegg der hele tiden, eller er det “pauser”? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg