Årets Landstreff

Det tar litt ekstra tid å skrive dette innlegget, fordi jeg smiler og mimrer tilbake for hvert bilde jeg blar gjennom fra helga. Jeg vil bare hoppe rett tilbake til Kongeparken med 25 grader og sol, lykkelige mennesker kledd i rødt og blått, og den festivalstemningen som lå over hele Stavanger by. FOR en opplevelse det var! 

Vi kom fram fredag ettermiddag, og sjekket rett inn på hotellet der vi hadde vors på rommet til meg, Katrine og Johanna. Vi dro en ganske stor gjeng, NYG + de fleste kjærestene som er russ, i tillegg til noen kompiser. Etterhvert tok vi maxitaxi til Kongeparken, der alt skulle foregå. Det var så gøy å ankomme plassen, det var fullt av folk og busser og minnet meg om Disney World i Miami haha. På fredagen var vi på konsert til Karpe, Hardwell og Lil Jon. Det var helt sykt haha, vet ikke hva mer jeg kan si om det. Holdt det gående til laangt på natt, så det ble ikke mye søvn. Dessuten var det litt problemer med bussene som gikk fra parken, så av en eller annen grunn så endte vi opp i Sandnes når vi skulle hjem. Det ble en dyrere taxitur derfra og tilbake til Stavanger, og plutselig sto jeg der uten telefon haha. En utrolig morsom kveld likevel.

Vi bodde på Scandic Forum, og det var utrolig fint. Jeg lå på tremannsrom, så det var større enn de andre sine, noe som passet meg midt i blinken. Vi lå i femtende etasje og hadde enorme vinduer med utsikt, så når jeg la meg ned på senga og så rundt i rommet følte jeg at jeg lå i en penthouse suite i NYC hehe.

DCIM100GOPROGOPR0658.

På lørdagen våknet jeg først i åttetiden på grunn av varmen og det sterke sollyset haha, så sto jeg opp klokka ti og gikk ned med noen av jentene for å sjekke ut frokosten, som var overraskende bra i forhold til at deler av hotellet streiket. Vi chillet en stund fra morgenen av, ordnet oss litt, vorset litt og noen tok turen til byen for å oppleve litt byliv i Stavanger. Jeg og Katrine tok bussen sammen til Kongeparken, vi måtte dra litt tidligere enn resten ettersom jeg hadde klart å miste telefonen min dagen før, og skulle møte ei søt jente som hadde funnet den hehe ♥ Første konsert på lørdag startet klokka tre, og da var det Postgirobygget med sine kjente klassikere.

DCIM100GOPROGOPR0670.

Hadrian, Ruben, Pb, Anna, Trine, meg, Nora, Johanna og Katrine


Videre fortsatte lørdagen med Mac Miller, Wiz Kalifa, Chainsmokers, Martin Garrix og Galantis. Jeg var på ALLE konsertene. Det er seks store konserter på en dag det. Jeg tror kanskje favoritten var Mac Miller, så Wiz og Garrix. Ellers så besto helga av øyeblikk jeg aldri vil glemme, og jeg tror de fleste av de som var der føler det samme som meg! Jeg kan ikke sette fingeren på nøyaktig hva det var som gjorde helga så spesiell, men alt sammen gjorde den perfekt. 

DCIM100GOPROGOPR0681.

DCIM100GOPROGOPR0678.

Jeg skal svare på litt praktiske spørsmål, slik som priser og alkohol osv i et annet innlegg.. Så det kommer!!

16 kommentarer

Siste innlegg