Måneden i mitt hjerte

Jeg kan lukte det, høre det og føle det – at mai måned har ankommet! Den beste måneden i året, no doubt. Russetida startet altså teoretisk sett i dag, men praktisk sett har vi allerede holdt det gående i fire dager, non-stop. Det er heeerlig da. Det startet på onsdagen, med dåp. Jeg ble da døpt “miss nevr gonna happn” haha. På torsdagen vorset vi til Maja og dro først i russeteltet til noen boys, før vi dro på en fest i byen. Fredagen ble jo da en spesiell skoledag ettersom vi hadde en ganske stor religion-prøve og ingen var i sånn super form… Jaja. På kvelden vorset jeg med Hanna og Johanna og resten av jentene fra håndballaget før vi dro på privatfest. Og i går feiret vi bursdagen til Idamor ♥ ♥ ♥ // samarbeid

På fredagen satte jeg på vippeextensions, etter en liten periode med pause fra det. Jeg satte på hos Delaram på Delieyelashes (← facebook og instagram). Det er jo veldig praktisk med vipper i russetida, spør du meg hvert fall. Trenger ikke bruke lang tid på hverken å finne ut hva man skal ha på seg eller å sminke seg. Kan egentlig bare kaste på håret og si I woke up like this med hånda på hjertet.


Jeg skal prøve å oppdatere dere mer framover, og svare på spørsmål dere kommer med! Ha en fin kveld! 

16 kommentarer

Siste innlegg