Rett rundt hjørnet

Hei dere! Helga her har vært avslappende for det meste. På fredagen var jeg utslitt etter alt med revyen, for første gang denne uka kunne jeg senke skuldrene og puste ut haha. Jeg, Johanna, Nora, Maja og Markus bestilte oss fastfood og satt foran tven og chillan heile kvelden. På lørdagen gjorde jeg faktisk lekser på dagen, med noen av jentene. Vi spiste frokost sammen og øvde til historieprøve. Så tok oss en tur på City Syd og spiste koselig lunsj der som belønning for godt arbeid. 


I dag har jeg ikke gjort mye. Har fortsatt sittet en del med historie. Prøven er på tirsdag, og jeg har håndball i morgen så får ikke gjort så mye da heller. Nå gleder jeg meg bare helt sykt til russetida som er reeeett rundt hjørnet. Vi har russedåp på onsdagen, og førstkommende helg braker det løs for real. Ah gleder meg!! Flere som føler det slik nå eller?

 

15 kommentarer

Siste innlegg