Sunday funday?

Halla peepz! – hvis det er sosialt akseptert å skrive det fortsatt. Har vel kanskje aldri vært det. Anyways, nå ligger jeg under dyna og skriver halvveis i søvne, så det er kanskje på tide å poppe en av de sju redbullene som står på kjølerommet og komme meg ut av huset en tur. I går ble det en sen kveld. Etter en sjutimers rehearsal til revyen dro jeg på date med Nora og roramora på Graffi i midtbyen. Det var veldig koselig og leenge siden sist gang. Etter middagsdaten, da klokka begynte å nærme seg tolv, dro jeg og snyltet litt lørdagsgodt hjemme hos Trine med Louise og Johanna, og satt våken til langt på natt. Noe som kjentes da jeg hadde på vekking halv ti i morrest. Så var det på´n igjen med revy-øving i dag. Revyen er torsdag og fredag denne uken (!!!) omg ikke lenge til. 

Vi har lånt en sal på 3T til øving, så jeg har vært mer der i helga enn jeg har vært hjemme. 


Vi blogges!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg