tights og tatovering

Hei folkens! Jeg fikk en litt kvass kommentar om at jeg ikke viste fram tightsen ordentlig i forrige innlegg, og det har jo vedkomne helt rett i. Av en eller grunn hadde jeg ikke med noen bilder av den haha, så her ser dere den hvertfall litt bedre. Grunnen til at jeg ikke hadde noe lyst til å legge ut disse bildene, er på grunn av den sexy tatoveringa mi på høyre overarm som vises veldig godt. Jeg har nemlig tatt tatovering som dere ser. Kødda, faen min andre forsinka aprilsnarr, jeg som lovte å ikke komme med flere. “Tatoveringa” satt igjen etter togaparty haha, og ettersom jeg er en svært dårlig kandidat på redigering og retusjering av bilder, så fikk den belyse sitt ytre på bloggen. 


Tightsen finner dere her, ellers vil jeg anbefale dere å klikke innom 3T sin blogg, der de skriver mye om oppskrifter til sunn mat og trening, 3t.wordpress.com

Hva synes dere?

8 kommentarer

Siste innlegg