Ny regnjakke

Hei dere! Nå er jeg hjemme igjen etter en bytur med MASSE shopping. Neida forsinka aprilsnarr hehe, kjøpte en caps. Nå er jeg ferdig med alle aprilsnarrene for i år, jeg lover. Jeg var hovedsak i byen for Pernille sin skyld, hun har bursdag på onsdagen og ønsker seg en veske, så da må storesøss være med å velge. Hun kom hjem tomhendt, men mamma er i Oslo atm så vi får se hva som skjer. Nå har jeg dratt av meg dongeribuksa og det meste, men her var hvertfall dagens antrekk. 


Regnjakke fra Fleischer Couture (kjøpte den på Carma), Genser fra Urban Outfitters, bukse fra Dr.denim og støvler fra Burberry

Hva synes dere? 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg