aprilsnarr eller ikke


Hei folkens! Dette er meg, to dager etter siste behandling av restylane. Det var jo en kjempeide å legge ut innlegget på 1.april, så ingen trodde på meg. Og de som ikke trodde på meg, er enten for vanskelig å lure eller kjenner meg for godt til å vite at jeg ikke har tatt restylane. For jeg har jo selvfølgelig ikke tatt det, og kommer heller ikke til å ta det! Det var en aprilsnarr wihoo artig. Det er sikkert bare 60% som får med seg at dette faktisk var tull nå, som den gangen for fire år siden da jeg made a joke om at Johanna og Anna var kommet ut av skapet og blitt kjærester. Folk spør meg fortsatt om det er sant.

Men uansett, DET VAR TULL ♥ Nå drar jeg til byen med Pernille, outfit kommer senere. Ha en fin dag! 


Var du en av de som gikk på eller??

7 kommentarer
    1. Hei Mathilde holck du er verden best jente å jeg er med alt du drive med 😉 god tur i byen med Pernille. I love you 🌷

    2. Hei Mathilde holck du er verden best jente å jeg er med alt du drive med 😉 god tur i byen med Pernille. I love you 🌷

    3. Hahah du er morsom ! Jeg gikk fem på 😀 Hadde egentlig ikke trodd du hadde gjort noe sånn og ble ganske overrasket ! hahhhhaha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg