Min erfaring med restylane

Dette innlegget har jeg egentlig skrevet for lenge siden, men har aldri visst helt når jeg skulle publisere det. Det har gått en del rykter en god stund om at jeg har tatt botox i leppene, dette er ikke sant, jeg har aldri prøvd botox. Men når det kommer spørsmål om jeg har tatt restylane i leppene har det vært vanskeligere å svare. Jeg prøvde nemlig restylane en gang for omtrent 5 måneder siden, på en klinikk her i Trondheim. Dette kommer kanskje som et sjokk for noen, ettersom jeg alltid har vært så klar på at jeg ikke skulle ta det, og fordi jeg har vært flink til å skjule det. Uansett, jeg ble ganske fornøyd, men bestemte meg for at jeg ikke skulle fortsette med det og heller ikke skulle si det til noen andre enn de nærmeste. Jeg hadde heldigvis vett til å ikke ta alt for mye, så det var ikke så lett å legge merke til forskjellen. Men så har det seg slik at restylane i leppene ikke varer i all evighet, og når det begynte å gå ut ble jeg selvfølgelig fristet igjen.Min andre time hos den samme klinikken hadde jeg i går ettermiddag. Problemet med denne gangen var at jeg ville ha litt mer enn sist, så jeg tok en hel sprøyte (tok en halv den første gangen). Denne gangen var det mye mer ubehagelig og jeg trodde aldri damen skulle bli ferdig å stikke i leppene mine med sprøyten. Får vondt i magen bare jeg tenker på det. Men lite visste jeg da om at det kom til å bli verre etter hvert. Jeg visste jo før jeg begynte med dette at det gikk an å få bivirkninger, men tenkte bare hva er sjansen? Så i går kveld da jeg kom hjem kjente jeg at det begynte å prikke rundt leppene og at de var ekstremt hovne. I tillegg hadde jeg fått et sår under midten av overleppa av sprøytestikkene som det dunket noe forferdelig i og som bare ble større og rødere. Klinikken hadde stengt da jeg ringte, men jeg dro på apoteket og fikk en balsam som skulle lindre smerten. Den kremen og paracet ble flittig brukt under hele skoledagen i dag. 

Uansett, dette innlegget er ikke ment som en oppfordring, kanskje mer en advarsel. Jeg skulle aldri la meg selv påvirke av alle som har gjort slike endringer på utsende før meg, men gjort er gjort og jeg kan ikke ta det tilbake. En ting er likevel sikkert og det er at jeg ikke skal gjøre det igjen. Jeg skal bare la det gå ut av seg selv, og si meg fornøyd med mine egne lepper i framtiden. Æsj dette ble et langt innlegg, men det var vel på tide å dele sannheten med dere. Jeg fikk et spørsmål av en bloggleser senest i går om jeg hadde tatt restylane for hun så meg komme ut av klinikken, og jeg følte det ble for dumt å lyve. Så ja nå vet dere. Før- og etter bilder ser dere ved å sammenligne bildene i dette innlegget og bildene i forrige innlegg, der bildene ble tatt dagen før behandlingen. 

Del gjerne deres tanker rundt dette

20 kommentarer
    1. Ser at flere blogger bruker det. Jeg har ingen spesielle tanker rundt det. Selv ville jeg ikke gjort det. Mye har med at jeg har kraftige allergier og er redd det kan påvirke. Jeg kan f.eks ikke ta tatoveringer. Men jeg har ikke noe imot om noen tar det. For jeg tenker at det er opp til hver enkelt og jeg respekterer det. Jeg ser mange skriver så stygt på nettet om bloggere. Men hvorfor kan ingen respektere folk lengre? Bare noe jeg har tenkt på i det siste:-) jeg kunne aldri sagt et vondt ord om noen. Og ikke mener jeg det heller. Synes folk skal få gjøre hva de vil jeg 🙂 ønsker deg en fin dag fine deg <3

    2. Ja for dette er jo klart ikke noen aprilspøk, sannsynligheten for at du har tatt restylane er like stor som at jeg er gud. Haha

    3. Det som er kjipt er jo at du ikke skrev om dette FØR en leser spurte deg om det her FORDI hun hadde sett det forlate klinikken. Men for å være ærlig så har det ikke noe å si, restylane endrer ikke deg som person/blogger.

    4. I think, your going to rehab because of your father is more likely than your having that stuff under your pleasant skin. But if it does be true, than… I think, you are really depressed : ( Though it is difficult to see the problem only from those photos, which I have.
      I can only say, that as for me you were and still are beautiful. Being the way that you are is enough for it.

    5. Herregud baby jeg vil ha deg natural ikk noen greia hate sånn jeg sverger 🙁 du er nydelig uten de greiene :/

    6. Hvem fan er barry jamil?!?!?! Seriøst Mathilde, du må vel lure og? Ser ut som han tror han er sammen med deg…og da tenker jeg, enten dere er et par elllllller så har du stalker.
      Og bra forsøk på april fools day 😉

    7. Skjønner godt at det frister og har selv tenkt tanken for å være ærlig! Men jeg har fått hyggelige kommentarer på leppene mine opp igjennom årene og bestemt meg for at jeg aldri skal gjøre noe med dem. Hvis jeg ønsker en litt mer kant/større lepper tar jeg heller bare på et lag med pump-up lipgloss 🙂 Alle er fine som dem er og jeg synes naturlig er fines. Uansett skal man ikke la seg påvirke av hva alle andre gjør 🙂

    8. Hehe Mathilde er drømme dama mi og håper en dag jeg å henne bli sammen du kan vel sjekke meg på fcb navnet mitt er jamil Barry.. Never say never.😉

    9. I mistakenly chose the wrong word for you. No, you are not beautiful. But you are nice and I love you… Of course, I shall think about it again as soon as possible trying to appreciate you.

    10. Har det selv, og har vel tatt det 6 ganger! Man blir selvfølgelig hoven og det gjør vondt, men så ille er det vel ikke…

    11. Så kjipt at det gikk så ille andre gangen!
      Har hatt lyst til å ta restylane før bare for å prøve, men tror neppe jeg kommer til å gjøre det for det er egentlig ganske unødvendig og ikke minst bortkastede penger når det blir gjort bare for å prøve når jeg egentlig er fornøyd med leppene mine. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg