Årets første fregner

Hei folkens! I dag hadde jeg heldags i markedsføring, heldigvis varer ikke skoledagen lengre enn til klokka ett. Da jeg kom hjem måtte jeg bare innse at det var det for fint vær til å ikke være ute, så for å være litt effektiv så tok jeg meg en aldri så liten joggetur. Og det er forklaringen på overskriften, jeg fikk nemlig et par fregner i kinnene. En funfact om meg er nemlig at jeg har oransje hår og oppsiktsvekkende lite fregner i forhold, bare se på bildet under. 



Etter joggeturen ble jeg så høy på livet at jeg dro på butikken og handlet det jeg hadde råd til av frukt og grønt haha. Så dro jeg hjem og lagde kyllingsalat til middag. Og btw når jeg leser dette høres det ut som jeg går på en streng diett, det gjør jeg altså ikke. Derfor kan jeg med glede innrømme at jeg skal jeg skal på Una i kveld og spise med håndballaget. Det gleder jeg meg faktisk til nå kjenner jeg, elsker pizzaen der så høyt. 


Her er salaten in the making. Jeg kan legge ut oppskrift hvis dere vil det ♥

7 kommentarer
    1. Salaten så ekstremt god ut, så gjerne legg ut oppskrift! Du er så fin og flott, og et sunt forbilde for leserne dine 🙂 Stå på, du er så flink i det du driver med! <3

    2. Stolt av deg jenta mi :)) stå på baby, bloggen er immortal and you make my day happy <3 peace and love from mr GREEN : D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg