Over og ut

Jeg vil ikke være den kjipe personen i livet deres som understreker det vi alle vet, men som ingen ønsker å snakke om. Likevel tar jeg en rå-sjans og sier det anyway. I morgen er påska 2016 herved over og siste innspurt før sommeren setter sine spor i hverdagen… Jæddæ kan ikke si jeg gleder meg, men vi må vel bare gjennom det. Plutselig er ikke russetiden og sommerferien så langt unna heller. Jeg har uansett hatt ei knakanes bra påske og føler ikke jeg har gått glipp av noe (bortsett fra bittelitt afterski med 20 års aldersgrense) (tar det igjen neste år si), så det er jo deilig. I kveld skal jeg bare ta det med ro, filmkveld med noen kompiser og skvise ut de siste dråpene av ferien. 


Flere som er fornøyde med årets påske?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg