En ting som irriterer meg

Dette er egentlig ikke noe sinna-innlegg, det er mer et innlegg til opplysning for dere om en ting som irriterer meg. Nå skal dere høre. Det finnes to forskjellige byturer, sant – vi har den der man har pyntet seg litt ekstra og skal spise lunsj på restaurant med jentene etter shoppingen – og vi har den der man løper rundt i joggis for å rekke alle butikkene og er dævvsliten og vil hjem, men er så sulten at man bare må kaste i seg en Big Bite. Ikke sant? Men nei i vennegjengen min så finnes ikke den siste byturen, nettopp fordi å spise Big Bite ikke er et alternativ for glutenfrie meg, og dermed blir som regel ikke det et alternativ hos jentene heller da. Det er bare så synd at Big Bite ikke klarer å tilby det synes jeg, liksom hvor vanskelig kan det egentlig være? Upper Crust som holder til blant annet på Værnes og Gardemoen får det til dem. Veldig likt konsept når det gjelder disse baguettene. Så jeg søkte litt rundt på Facebook i håp om å finne en eller annen annen person der ute som også ser på dette som et irritasjonsmoment, men jeg fant ingen sider. Så derfor var jeg så artig at jeg har opprettet en splitter ny facebook-side for anledningen. Feel free to like it, uansett om dere bryr dere eller ikke, HER ♥ Legg merke til at en person allerede liker siden! Og legg deretter merke til at det er meg selv. 


Haha hva synes dere?

15 kommentarer
    1. Har akkurat begynt med glutenfri kost og må bare si at du har gitt mange gode tips! Jeg har selv liket siden, håper de begynner med glutenfritt!❤️
      Foresten så synes jeg bloggen din er kjempe bra❤️❤️

    2. Nå har ikke jeg behov for glutenfri brød, men jeg synes faktisk at å skaffe et glutenfritt brød hadde vært helt innafor. Det hadde BigBite tjent mye på vil jeg tro, og så vanskelig burde det ikke være.

    3. JA! hugsar bigbite frå før eg fekk cøliaki, og det er så godt – så når eg no har lyst på, med cøliaki, så er det så kjipt😔
      Bra initiativ!

    4. Så utrolig bra!! har selv glutenfri og hatt det så og si hele livet, og den “kjappe mat-biten” andre venner tar i byen er som regel ikke et alternativ for oss med glutenallargi… Subway her jeg bor har heller ikke noe glutenfritt tilbud, noe som er veldig kjipt :/
      -det er mange mat -bransjer som må “steppe” litt opp når det gjelder dette! DU fortjener en klapp på skuldra 😉

    5. Bra initiativ! Lurt å sende mail til Big Bite også. Jo flere som gjør det, jo bedre 🙂 Sendte til Subway, men det var ikke noen muligheter for at de skulle begynne med det… Dårlig synes jeg.

    6. Jeg har selv cøliaki, men jeg ville ikke spist glutenfrie baguetter der på Bigbite hvis de hadde dem. Det er ikke barebare å servere glutenfri mat. Mange som jobber der er ungdommer, og jeg vil tro at det kan skje at de glemmer at de må ha på nye hansker/rene hender, bruke eget kniv og skjærefjøl, det må være eget smør og pålegg. Jeg vil ikke ha smuler av vanlig brød på baguetten min, fordi noen slurver, så jeg ender opp på badet resten av dagen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg