Trivsel med stor T

Hei! Da er påska godt i gang og jeg kan ikke si jeg ikke trives. Jeg og Nora byttet påskeegg i går og fyttisatan (beklager harry språkbruk) så dere det på mystory? Gikk ikke an å lukke det ordentlig engang. Så etter treninga i går ble jeg sittende med godis og serie helt til jeg fikk besøk av to kompiser. Vi satt bare å chillan og skrev litt på russesangen vår i noen timer. Etterhvert kom Katrine og når klokka nærmet seg elleve bestilte vi oss takeawaypizza og tok turen til noen andre venner, som allerede var i godformen da vi ankom. 

I morrest bestemte jeg og Pernille oss for å kjøre til Åre, hvor mamma og pappa allerede hadde flytta inn for ferien. Så vi tok det med ro, spiste frokost og koset oss før vi dro på en kort shoppingtur og kjørte straka vegen til Sveriges fineste lille by. Så nå sitter vi her i stua og spiller kort og lukter at det blir servert nydelig tapas til middag, namm. 


Hva gjør dere i påskeferien?

7 kommentarer
    1. Så koselig, SKAM er knallbra 😀 Håper du har hatt en flott dag og får en fin kveld! Feel free til å ta en titt innom bloggen min og følge den 🙂

    2. I påskeferien har jeg tatt turen hjem fra New York for å overraske kjente og kjære, resten av påsken skal jeg stå på snowboard, spise masse god mat, være med venner og selvfølgelig så bli det en del festing og afterski! 😀

    3. Aah, så hærlig! 😀 En god idé med at dere lager påskeegg til hverandre, blir jo såå mye kosligere <3 Må bare si at jeg digger bloggen din, Mathilde! Bildene du tar, spesielt av mat (hahah elsker matbilder) og generelt det du skriver - finner jeg så interresant og gøy å lese 😀 Keep up the good work - og riktig god påske, vakre du 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg