Dagens antrekk

Hei dere! Nå er vi snart halvveis i uka og det er ikke nådeløst lenge til ferie lenger, jippi. Jeg skryter ikke så veldig ofte av meg selv på skolen, men nå synes jeg at jeg fortjener litt skryt. Jeg fikk nemlig en 6 på innlevering i markedsføring i går, og en 5+ på en rettslæreprøve i dag (!) omgomg føles godt. Det er jo to av valgfagene mine. Det er en del av dere som har spurt om jeg kan skrive litt om hva jeg synes om valgfagene mine, så hvis det fortsatt er interesse for det så kan jeg godt gjøre det (?) Det kjennes at det nærmer seg skoleslutt, når uka består av minst 4 ting som enten skal leveres, framføres eller ha prøve i. Alt blir hopet opp på slutten uansett.. Jaja det betyr bare at russetiden is coming up. 

Her er dagens antrekk


Bukse fra Carlings, jakke fra Forever 21, t-skjorte fra Junkyard, sko fra Junkyard, skjerf fra Acne 

Tycks? ♥

21 kommentarer
    1. kjekt om du vil fortelle om valgfagene dine.. jeg er like gammel som deg og vurderer å studere markedsføring på høyskolen. var desverre ikke et valgfag på vgskolen min, så dersom du har erfaringer, så vil jeg gjerne høre 🙂

    2. Hei. Fin blogg du har as!
      Meeen, en liten ting. FIKS ØYENBRYNENE DINE FOR HELVETTE! de ser ikke ut… jævlig stygge. ekkel form, de er nesten usynlige LOL.
      Not on fleek.

    3. Hei! du vil vel ikke vise noe arbeid du har gjort fra markedsføring også? Føler aldri at det jeg skriver kommer opp til forventningene til min lærer, så hadde vært fint med tips. Forresten, du har kjempe fine øyenbryn. veldig ”on fleek” 🙂

    4. Vært supert om du kunne skrevet mer om valgfagene dine, vurderer selv å velge rettslære. Kunne du skrevet om hva dere lærer i rettslære, og hva du synes generelt om faget. :-))

    5. Hahaha barry jamil, hvem er du??? Har du blogg? Du kommenterer hele tiden! Er du gutt? I need to knowwww…hahahahaha herlighet, dette var morsomt. Hade!

    6. Og jennifer, glad for at du ikke ha sett mine!!! Talkin about jungle yo! Er dine on fleek? Jeg vil se, da kan jeg spør dama på salongen at jeg vil ha slike jenniferbrows. Hva synes du mathilde?

    7. Hei baby girl. Beklager at jeg masse deg mye men du må forstår sjøl at du er syk fin jenta, håper alt bra med deg. Savner deg 😉 elsker bloggen din, vil elsker deg til jeg skal dø:-* ha en fin kveld videre. jamil barry 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg