Nugatti zero

Hei håå hvordan står det til med dere? Jeg prøver å skvise ut det siste av helga, ved å se modern family og spise is med sjokoladesaus. Jeg tror det er min måte å forberede meg mentalt på helvetesuka som kommer snikende rundt hjørnet. Motivasjonen er jo selvfølgelig påskeferie da! I dag spilte Utleira sesongens siste kamp, og vi vant med to mål mot CSK, noe som var herlig. Jeg har klart å blitt forkjøla så jeg må holde meg litt unna trening de neste dagene for å bli frisk og rask igjen. Jeg tenke å vise dere innkjøpene fra i går, men jeg rakk det ikke før sola gikk ned så jeg tar det siden! Ellers så har jeg ikke så mye å komme med. Bortsett fra at jeg måtte la nysgjerrigheten vinne da jeg så den nye Nugatti Zero i hylla på Spar, så etter skolen på fredagen ble det vaffler og nugatti, naam (hjerteøyne).

Den var faktisk veldig god, smakte mer eller mindre det samme som den orginale. Bare at den ikke var like fløyelsmyk, litt mer kornete.

Jeg brukte denne vaffelmixen ↓ Glutenfri, sukkerfri og proteinrik. Kjøpt på vanlig matbutikk.

Flere som har smakt den, isåfall hva synes dere?

9 kommentarer
    1. Hei det går bra med meg takk hadde besøk av noen venninne å venner fra Lillehammer så nå jeg chiller med en god film. Jeg elsker deg mye 😊

    2. Nugatti zero er faktisk ikke sunnere enn vanlig nugatti leste jeg en dag! (Selvfølgelig kan du spise den om du vil, men bare sier det).

    3. Kan du lage innkjøpsvideo istedenfor å lage innlegg med bilder? Digger deg noe sykt, og elsker når du lager videoer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg