grattis damer

Hei dere! Først må jeg bare gratulere alle fantastiske kvinnemennesker med dagen i dag, 8 mars ♥ Jeg fikk et spørsmål i morrest om det virkelig er nødvendig å fortsatt markere denne dagen, og jeg tenkte bare selvfølgelig er det det. Selv om vi gjennom de siste årene har tatt store skritt i riktig retning og situasjonen har bedret seg i verden, har vi fortsatt ikke nådd målstreken. Vi må ikke glemme at i land der kvinner fortsatt må tie, er muligheten til å få markere en slik kvinnedag fortsatt bare en drøm.

Ellers så har det vært en herlig dag egentlig, fantastisk fint vær i Trondheim og jeg får sånn vårfølelse. Jeg kom nettopp hjem fra håndballtrening nå og har mest lyst til å sette meg ned med Modern Family, som jeg så enkelt har klart å blitt hekta på, meeen jeg må finne selvkontrollen og pugge til religionsprøven på fredag. I morgen skal jeg til Falstad med klassen, så det blir vel spennende. Vi blogges! ♥ 

Hvordan ser dere på kvinnedagen?

10 kommentarer
    1. Gratulerer på etterskudd med 8. mars! SÅÅ fantastisk å se at du rett blikket utenfor Norge. Det er jo den internasjonale kvinnedagen, som betyr at vi skal tenke på og kjempe for søstrene våre som ikke har det like bra som oss! <3 Takk for at du var en av få bloggere (så vidt jeg fikk med meg) som fokuserte på noen andre enn bare oss selv!

    2. Ikke spørsmål rettet mot innlegget, men lurer på hvordan veiene er fra Trondheim til åre? Haha. Er det mye snø og ekkelt å kjøre? Hilsen to friends som skal på tur

    3. Hei min kjære gangsta hvordan står det til med deg? vil bare si at bloggen din er på topp i hjerte mitt 🙂 skjer ikk mye her bare chiller å tenke kanskje å reise litt til Senegal veldig fint land masse sol å bade god mat du må prøve en dag med familien din ok men ikk sttress som du er sagt jeg er en trofast kommentator vi blogges overalt hvor jeg er ok. ha en fin kveld videre håper vi blogges snart <3 :-*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg