earlybird

God morgen alle store og små, håper dere hadde en fin fredag i går ♥ Jeg var på restaurant med familien og spiste nydelig mat, jeg har noen bilder på lager som jeg kan legge ut senere i dag. Akkurat nå føles det som jeg spiser min tredje frokost, eller kanskje min andre lunsj blir mer riktig. Jeg var nemlig oppe klokka sju i morrest for å spise og dra på trening, så kom jeg hjem halv tolv, hoppet i dusjen og ble sittende utmattet med en nydelig frokost ↓ som jeg seff ikke ble mett av. Så nå en times tid senere varslet magen om at den ville ha mer mat, og så snill som jeg er så fikk den det. Det ble så enkelt som akkurat det samme en gang til haha. 

Så nå ligger jeg her og koser meg med kakao og Modern Family av alle ting. Men snart må jeg finne en nettside jeg kan se gårsdagens episode av idol på (tv2.no??), ettersom jeg ikke fikk sett den i går, så IKKE spoile ;);):): 

Ha en strålende dag! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg