månedens spørsmål

Hvor mange ganger i uken trener du?

Håndball mandag, tirsdag, torsdag og fredag. Egentrening onsdag og i helgene når jeg ikke har kamp

Har du lyst å bli boende i Trondheim hele livet?

Jeg vil ut å oppleve verden og kanskje bo i utlandet en stund, men jeg vil settle med mann og barn i Trondheim ja

Hvor er kjolen din og Nora sin fra?

Den grå fikk jeg av Miinto, merket Kouture. Den Nora har på kjøpte jeg på Nelly.

// Lurer på hvilken krølltang du bruker?

Disse krøllene var det Loui som lagde med sin krølletang, hun kjøpte den i London merket het Aria i think

Kunne du hatt en innlegg hvor du postet ukensmenyen din en hel uke?

Det har jeg gjort før, men kan vel gjøre det igjen! 🙂

Kan du spise vanlig havregryn og havremel?

Ja jeg gjør det. Jeg vet det finnes en havregryn som det står spesifikt “glutenfri” på, men jeg tåler matvarer som kan inneholde spor av gluten. 

Hva for deg bedre humør på en dårlig dag?

Nygkveld med ben&jerrys og she’s the man 

Lyst på kjæreste?
Det hadde sikkert vært koselig, men jeg stresser ikke med det hehe

Trener du mage ofte? Og har du noen tips til gode hjemmeøvelser for mage?:)

Jeg trener egentlig ikke så ofte mage, har blitt lært at magen blir trent ved å gjøre andre basise styrkeøvelser. Men når jeg gjør det så er jeg stor fan av slyngeøvelser og romaskinen slik dere ser under. 

Dine planer etter vgs?

Nei jeg prøver å finne på noe, men det er ikke så lett. Så mange muligheter, but yet so hard. Jeg vil egentlig reise masse og oppleve verden, men så holder håndballen meg litt tilbake igjen, så mulig jeg blir hjemme en stund til

Dine 3 beste egenskaper og 3 ting du ikke liker så godt med deg selv?

Hmm okei beste er kanskje at jeg tør å gå utenfor komfortsonen min, at jeg ikke tar meg selv så høytidelig og at jeg er mega sosial. Så noe jeg ikke liker hmm, at jeg er veldig uryddig, sykt dårlig til å planlegge og har skremmende dårlig retningssans. Veldig irriterende til tider. 

And I have the only one question: what should I do for Thea AND Martine to communicate with me?

Haha good question, det er ikke alltid like lett. Send dem litt gourmet mat, noen oster og en scampi ellerno i posten så blir de sjarmert.

Hva er det beste me nyg?

At vi har vært gjennom så mye sammen og kjenner hverandre inn og ut, frem og tilbake, opp og ned

Kunne du komt med litt flere innlegg kanskje om trening og kosthold og slikt?:)

Jeg skal se hva jeg får til! Kunne det vært interesse for en ny spørsmålsrunde rundt det?

Trener du rumpa noe spesielt? Liksom har du noen gode øvelser for den?

Nei trener ikke noe spesielt for rumpe egentlig, men hip-thrust, markløft og bulgarsk utfall er fine øvelser

Hvilket kamera og objektiv bruker du?

Jeg har Canon 600D og et objektiv med 50 mm linse

tjener du mye penger på bloggen?

Gidder egentlig ikke være så høytidelig rundt dette, jeg tjener minstelønna på blogg.no som er 2500 kr i måneden, men så har jeg noen avtaler med sponsorer i tillegg.

Om du ikke spilte håndball, hva ville du gjort da?

Jeg ville hatt to ekstra hull i øret, vært en utrolig god danser med en drøm om å bli proff i utlandet, hatt kjæreste og sannsynligvis en tatovering kun få visste om

Snuser du?

En gang i blant 

Før dere kunne dra ut på byen osv, og dere var typ 16 år uten at foreldrene deres syntes at det var grei at dere kunne drikke alkohol; hvor hadde dere fester?

(hjemme alene when no one knew) eller så dro vi til andre partypeople 

hvordan holder dere gjengen borte fra drama, og hva gjør dere om det skjer?

De fleste i gjengen er veldig dramasky, altså liker å holde seg langt unna drama og opptrer som fredsmeglere hvis det dukker opp noe. Og liksom drama med andre utenfor gjengen er vi hvertfall ikke gira på, har sjeldent noe i mot andre. Og selv om noen har en tendens til å tro vi er veldig skumle, så er vi egentlig veldig kule snille jenter altså (for det meste), hehe xD

DCIM100GOPROGOPR0512.

tenker du mye på kosthold?

Ja eller ikke sånn ekstremt, men jeg liker å spise sunt. Jeg elsker jo M&M og ben&jerrys seff, kunne sikkert spist det hver dag, men å være inne i en sunn rutine er herlig og jeg føler meg myye bedre da. 

hvor mange armhevinger klarer du å ta

Det har jeg ikke testet haha, hmm det må jeg finne ut av. Tipper 10 militær og 20 vanlig 

Hvorfor er markus alltid med dere? Er han kjæreste med noen i nyg?

Ikke kjæreste med noen nei, bare bestevenn med hele gjengen

hva drikker dere på fest?

We got champagne and vodka

Hvor i Åre har dere hytte?

Litt ovenfor sentrum, Solbringen heter det 

kunne du lagt ut roadtrip-listen din?

ROΛDTRIP

Kan du svare på hvor du har kjøpt den blå adidas joggedressen du viste i et tidligere innlegg?

Jeg kjøpte den på JD Sports i London

Hvile utesteder med 18årsgrense er det i Trondheim?

Akkurat nå sliter vi litt faktisk. Karma var jo vårt kjære hjem, men det er nede for en stund nå og jeg er litt usikker på når det åpner igjen. Ellers så er Nattergalen, der vi feiret nyttårsaften, åpen for 18. Også var det vel snakk om at Frimurerlogen skulle åpne for 18, alle disse er veldig sentralt i midtbyen. 

blir du ofte gjenkjent på gata? har folk stoppet deg for å ta bilde eller autograf?

Har blitt spurt om både det ene og det andre haha, men jeg vil ikke si at det skjer ofte, merker heller blikkene som flyr med vinden

ser du på deg selv som et forbilde?

Dette er et litt vrient spørsmål. Jeg vedder på at det blir styr nå hvis jeg antyder selv at jeg er et forbilde, hva tror hun at hun æær liksom. Neida et forbilde er jo noen man ser opp til, av forskjellige årsaker. Noen kan si jeg er et dårlig forbilde fordi jeg er åpen om alkohol og greier på bloggen, mens andre kanskje ser på akkurat ærlighet som et kriterie for et godt forbilde. Bloggen min er ikke til for å skape et bilde av noe som er perfekt, men mer for å skape et ærlig bilde av en normal jente som ikke pynter så veldig på sannheten. Pynter litt da, med vippeextensions og pudder, men ellers haha.. Så kanskje jeg er et forbilde for noen langt, langt der ute.

Hvordan er en bra nyg fest?

Vi har som regel vors ikke fest, så kan gå ut i fra vors. Først og fremst masse drikke, gjerne fargerike hjemmelagde drinker, kortstokk, party favours (kødda) et heindundranes annlegg (helt avhengig av kule naboer) og et bord som kan danses på. 

Er det mye drama på fest siden dere er så mange i en gjeng og mange har kjæreste?

Nei er lite med det, kjærestene er goodboys så det går veldig fint

Har du jobb?

Nei jeg blogger og spiller håndball, så det tar opp mye tid, men jeg må vel komme meg ut i arbeidslivet snart 

Har du lyst til å flytte ut ganske kjapt etter vgs, eller fortsatt bli boende hos mor og far der det fortsatt er ganske trygt? ahah

Haha jeg vil egentlig bli boende hos mamma og pappa så lenge jeg kan (før det blir creepy). 30 år og boende hos parents er kanskje ikke så kult

Hvilken concealer bruker du?

Fra Este Lauder

Hvordan har du håret når du sover haha?

Jeg takler egentlig ikke å ha det løst for da ligger jeg liksom å bader i hår, så enten høy slakk hestehale/topp eller flette

Trener absolutt alle i gjengen din?

Noen mer enn andre haha, alle trener ikke så mye som vi som spiller håndball

Har du russebukse eller dress?

Bukse, så nå blir jeg vel drept av Oslo-russen ;p

Skal du på noen av de store russe arrangementene?

Jeg skal på Landstreffet i Stavanger, også er jeg litt usikker på Tryvann

Hvordan ser russekortet ditt ut?

Haha herr we go xDhvor bodde dere på russekickoff i Åre?

Tott

Hva kostet det?

Rundt 3k tror jeg

rente dere slalom?

Ikke vi nei, men det var noen få som gjorde det

var det mange folk der?

Ja det var en del, i underkant av tusen stk tipper jeg

hvordan var stemningen?

Det var sykt bra stemning hele helga, skikkelig artig

Hva gleder du deg mest til med russetiden?

Ah gleder meg til alt haha, men LS mest kanskje

Hvor mye har du totalt investert i russetiden så langt? altså russebukse, nyg logo, hettejakker, ol.?

For russebukse og sånt utstyr så betalte jeg vel 2 200 kr. Logoen designet vi selv, Martine tegnet (!) også fikk vi fikset hettegensere med en god deal. Tror vi betalte 500 kr per pers for hettegenser og vanlig hvit genser med logo. I tillegg bestilte vi klistermerker med logoen på, som ble rundt 1 800 kr. Så har vi noen andre greier på gang hehe. 


 

12 kommentarer
    1. Hadde vært supert om du linket til hvor dere fikk skaffet hettegenserne og genserne, er så utrolig stilig! i tillegg så tenker russegjengen min å skaffe noe likens til neste år 😀

    2. så bra Caroline bare følg drømmen din og alt kommer til å gå bra 🙂 ikk stress mye med livet :/ hvorfor ikk en dag du bli som stat minister i NORGE alt kan skje du er ung og smart å jeg digge deg mye . jeg elsker jenter som er hodet som deg. lykke til videre i livet ditt 🙂 onske deg alt godt for fremtiden. Peace and love <3 :-*

    3. Elsker å lese bloggen din! Du og vennegjengen din virker som noen sykt chill jenter å henge med hahah <33

    4. Hei jeg vet ikk hvis du var ikk i den verden hvordan skulle livet var men men jeg er i hodet mitt Never say never ha en fint natt.

    5. Hva synes du om at du er i et såppas “gjengete” miljø? Du skriver veldig mye om nyg, og det er tydelig at dere er en gjeng med “faste medlemmer”, misforstå meg rett. Tenker dere noen gang på de som kanskje ikke har en jentegjeng, og inkluderer de? Dette er ikke rettet som kritikk og gir ikke deg skyld for noe, veit at det er veldig gjengete på flere videregående skoler rundt om i Trondheim, noe jeg selv synes er veldig dumt. Dette ble litt langt, men spørsmålet er vel hva du egentlig tenker om dette, og om dere gjør noe for å inkludere andre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg