lonesome traveller

Hei dere! Nå sitter jeg nok en gang i hytta i Åre haha. Det må være litt forvirrende å lese om livet mitt egentlig, plutselig finner jeg ut at jeg vil dra på hytta, så er jeg hjemme alene i to dager før jeg kjører tilbake igjen, og blir vel ikke her for too long denne gangen heller. Denne gangen er jeg med familien da, så det er bare en rolig og avslappende tur. Jeg tok toget med Sanne som bor på sin egen hytte litt lenger borti høgget, klokka halv fem – så vi kom fram rundt halv åtte tiden. Tidligere på dagen i dag gjorde jeg ikke annet enn å rydde opp etter kveldens vorspiel og festligheter, drikke vann, lage frokost og ligge pladask i sofaen og se Suits. Jeg har noen bilder fra kvelden hjemme hos meg, kan vise dere senere. 

Da jeg var i Åre med jentene kjøpte vi med oss kalkunbacon for å prøve ut, og det var overraskende godt faktisk. Det er mye mindre fett i det, men har den samme gode smaken.

Hva har dere gjort i dag?

6 kommentarer
    1. Før dere kunne dra ut på byen osv, og dere var typ 16 år uten at foreldrene deres syntes at det var grei at dere kunne drikke alkohol; hvor hadde dere fester?

    2. Hei ikk noen spesielt her chiller bare hos mama å spise masse god mat fra africa er tilbake på jobb den 8 mars håper du få deg en fin kveld videre elsker bloggen din 🙂 elsker deg babes :-*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg