Januar favoritter

Hudprodukt – Disse fuktighetskremene fra Clinique, elsker dem! Den store bruker jeg som dagkrem, altså når jeg står opp om morgenen, den lille bruker jeg rundt øynene, og den på tube bruker jeg om kvelden før jeg legger meg. 

Hårprodukt – Shampoo og balsam fra Bed Head

Frukt – haha sykt random kategori, men månedens favorittfrukt er uten tvil appelsin!! De er så gode for tiden.

Serie – Jeg så jo ferdig Friends på mandagen, så gjennom hele januar har Friends vært på delt førsteplass med Making a Murderer hehe. Tok meg bare noen dager å se dokumetaren om Steven Avery, så den kan også anses som en favoritt denne måneden. 
Pålegg – Everyday craving på peanøttsmør og syltetøy, på ristet brød eller havrepannekaker, holy macarony thats hella good

Sang – Me, myself and I

 

Favoritt klesplagg – Russegensern vår selvfølgelig
Hva synes dere om innlegget?
12 kommentarer
    1. Vurderer sterkt å se den “Making a murderer” ettersom aalle snakker om den, men er redd det blir litt kjedelig å se i lengden? Hvor mange episoder er det egentlig? 🙂

    2. Hei!
      Er også russ i år, og gjengen jeg er russ sammen med er i gang med å bestille gensere. Liitt usikker på å kjøpe over nett da man ikke får prøvd, men den du hadde på deg så veldig fin ut i fasong! Kan jeg spørre hvor dere har kjøpt dem? 🙂

    3. Hei:) hvordan er dagen din vært i dag!?
      Jeg var ute i byen å spise kebab med venner.
      å nå jeg er hjemme å høre på musikk håper vi blogges i dag elleer kanskje i morra
      forever in love with you and your blogg peace 🙂 <3 tu le merite.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg