Siden sist

Hei! I dag var det volleyballturnering på skolen. Det var morsomt så lenge det varte, laget mitt gikk ut etter andre kamp, så da var det egentlig bare å dra hjem haha. Ble en kort dag, var hjemme hos Katrine med halve squaden allerede klokka 11. Nå kom jeg nettopp hjem fra håndballtrening og skal gjøre litt skolearbeid med Martine etterpå. Her er bilder av gårsdagens middag, nydelig stekt laks i honning og sitron med ris og avokado&mango salat ♥

Forresten så kom jeg jo hjem fra Ålesund/Molde på søndagen, etter en morsom helg. Vi vant første mot Ålesund og tapte kamp nummer to mot Molde med et par mål bare, helt greit resultat, men selvfølgelig alltid kjipt med tap. Jeg bladde gjennom telefonen min, og her er de siste bildene jeg har tatt. De to første fra venstre er fra helga, de tre neste er på skolen, så har vi et tatt på 3T, så har jeg sett ferdig Friends for første gang!! 10 sesonger er sett ferdig, sykt trist. Og de to siste er fra i dag. Ble bleffa til av en fotball i låret på treninga.

Hva har dere drevet med i de siste dagene?♥

4 kommentarer
    1. Hei hadde opptatt med jobb å trene litt å chiller med venner hjemme hos meg 🙂 jeg er savnet deg mye Mathilde <3 håper du få kos deg masse vennen:) ha en fin kveld så lenge;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg