Roadtrip i ekstremværet

God helg folkens! Hvert fall til oss som er ferdig på skole og jobb, dere andre har noe å glede seg til! Jeg dro bare på skolen for å ta historieprøven om første verdenskrig, før jeg skyndte meg hjem og pakket. Jeg sitter nemlig akkurat nå i en buss og deler internettet fra telefonen min for å blogge, på vei til Ålesund! Kanskje ikke verdens lureste ting å sitte med macen i fanget på en så lang tur, risikerer å bli bilsjuuk, men tar sjansen. Vi har håndballkamp mot Ålesund i morgen og Molde på søndagen. Så i kveld skal vi bare komme frem og slappe av før kampen i morgen. Dere har kanskje fått med dere at nyhetene anbefaler oss å holde oss inne på grunn av ekstremværet? Weell det bryr ikke vi oss noe om da.. Håper vi kommer helskinna hjem igjen. Vinden uler og bussen svaier i det jeg skriver dette <33 jess da.

Jeg må forresten også meddele at jeg har klart meg uten søtsaker så langt. Men jeg må bare forhøre meg litt med dere, det er sikkert noen håndballjenter som leser dette. Er det ikke litt OK å spise godteri på håndballweekend?? Er ikke det like nødvendig som kampdrakten egentlig? Jeg har pakket med meg litt sunt og godt til reisen, men hvis noen ser meg spise godteri i Molde så plis ikke send inn til Se&Hør og klikk ;p Haha neida jeg bare tuller. 

12 kommentarer
    1. Lykke til med kampen Mathilde 🙂 mitt lag er Larvik 😛 håper du få kos deg masse Caroline Holck :)) elsker bloggen din<3 peace <3

    2. Du skrev hvert fall!! Hahah, halleluja:D #stolt. Kos deg masse på tur, kick ass og spis så mye godteri at du sprekker:p

    3. Godteri på slike turer er et must!!! Haha kos dere masse på tur, og lykke til! Kutter du ut alkohol i denne perioden hvor du skal være sunn?

    4. Lykke til med godteristoppet når du allerede godkjenner håndballhelger og vinterferien. What’s next? Onsdager må være lov fordi det er lillelørdag? Nei, hvis du skal ha godteristopp, så skal du ha stopp med ingen unntak, ellers er poenget vekk. Du gjør jo hva du vil, haha, men ikke si at du har godteristopp da hvis du ikke har det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg