torsdagsbrownies

I teorien, hvis det var lillelørdag i går, så blir det jo lillesøndag i dag. Og for meg så er gjerne søndag den største kosedagen, er ikke alltid jeg har tid til å spise godteri og se film på lørdag, så da må jeg ta det igjen på søndagen haha. Uansett det eer jo torsdag i dag, men det går an å lage seg noe som ikke er fult så usunt, men likevel godt! For litt siden ble jeg og Anna inspirert av kriweb til å lage denne sunne og saftige browniesen, og dere må bare prøve den! 

Dette trenger dere:

80g kesam ? 50g smør ? 3-4 ss sukrin gold ? 25g sukkerfri sjokolade ? 20g sjokoladeprotein ? 60g havremel ? 20g bakekakao ? 1 ts bakepulver ? en klype salt

Pisk sammen romtemperert smør med kesam, sukrin gold, smeltet mørk sjokolade og et egg. Bland deretter inn de tørre varene og rør rundt til det blir en tykk og god sjokoladerøre. Bruk en ildfastform med bakepapir nedi, sett den på 175 grader i ca et kvarter. Hvis du vil ha en myk kjerne bør du passe på den litt underveis.


Den ble nydelig, spesielt med vaniljeis til! Noen som vil prøve? ♥

9 kommentarer
    1. Ååå..så utrolig godt ut 😉 Fin blogg du har 😉 Ta gjerne en tur innom min blogg også, og gjerne still meg noen spørsmål til spørsmålsrunden jeg skal ha snart 😉 Ha en fin dag videre 😉

    2. BORN TO BE SOMEBODY BY JUSTIN BIEBER 🙂 I LOVE HIM AND I AM A TRUE BELIEBER 🙂 PLZ NEVER STOP IN YOUR DREAM :-)))

    3. Lurte på om du bruker det havremelet når du har cøliaki? For det er jo ikke glutenfritt mtp dyrkingsprosessen. Bare lurte altså! Ha en fin dag videre 🙂

    4. Er ikk så god på Norsk men den er til deg <3 j irai chercher ton coeur si tu l emporte ailleur 🙂 je te jettrai des sort pour que tu m aime encore Mathilde 🙂 ha en fin natt videre -.- <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg