livet i kautokeino

Fytti katta the shit is real. Liksom litt minusgrader er jo greit, men 18 minus!?! Skulle gått an å skrevet tall i caps look, hvorfor finnes det ikke store tall, som i store bokstaver? Okei whatever :):) Poenget er at det er så kaldt i Trondheim nå at man skulle tro vi bodde i Kautokeino. Hele veien til skolen sitter jeg i bilen som en istappe og puster frostrøyk, selv om jeg freser opp med varmluft og varme i setet. Jeg går konstant i ullklær og fryser haha, jeg er ikke vant til slik ekstrem kulde! Her var meg etter skolen i dag, når jeg skulle lufte Mia #fashionista #moteikon #model


Etter håndballtreninga mi i kveld dro jeg hjem til Maja og spiste taco med squaden. Og nå sitter vi å ser Skam-maraton på NRK3 haha, jæjæ that’s life.




Hvordan står det til med kulda hjemme hos dere?

12 kommentarer
    1. Hahah, nice.. Er ikke så mye bedre her. Skal visst bli -17 i morra, men det er jo hvert fall to grader varmere:p

    2. Hei mathilde det er vel kaldt 🙂 men det ser ut som du er virkelig sur 🙁 håper alt ordene seg <3 ha en strålende kveld 😉

    3. Her er det også heeelt ekstremt kaldt!! Det har vært 20 kuldegrader i en uke minst, og av å være ute i 1 sekund fryser jeg til is nesten.. Håper det snart blir litt “varmere”:-) Ha en fin uke:-D

    4. Bor i den litt kaldere nabobygda (med Norges kulderekord på 51,4-) til Kauto, Karasjok. Her er det deilig med 37 minusgrader, akk sånn det skal være i januar 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg