nyter julen

Tjoheii alle sammen! Lenge siden sist nå, sorry bout that. Jeg har vært litt opptatt med livet, så da har bloggen blitt en smule glemt. Når jeg sier livet mener jeg ikke noe trist som har skjedd, men jeg har rett og slett vært opptatt med å leve i nuet og nyte dagene. Enten så har jeg lest bok og bare renset hodet for tanker, eller så har jeg vært på fest og dermed renset hodet på en annen måte (??) haha. Jeg har hatt noen herlige dager på hytta med familien. Har ikke tellingen på hvor mange julefilmer jeg har sett, hvor mye sjokolade jeg har spist eller hvor mange treningsøkter jeg har hatt (!), kødda sistnevnte kan telles på en hånd hehe.. Julaften var fantastisk som hvert år, men ble ferdig så altfor fort 🙁 På lørdagen kjørte vi hjem fra hytta og jeg dro videre på vors og 2.juledag-festen på samfunnet. Det var helt greit der, ALT for stort og masse mennesker, men artig da haha.








Nå drar jeg og fiol på kino og ser Hunger Games, haha har ikke noe å gjøre, så da må man være kreativ. Vi snakkes!

7 kommentarer

Siste innlegg