min uredigerte hverdag

Hei dere! I dag har jeg av en eller annen grunn tatt sabla mange bilder med telefonen, så why not share them with you guys. Dagen startet som vanlig klokka halv seks (kødda det skjer veldig sjeldent) da var det tid for en time PulsStep på 3T med Anna. Så spiste vi en koselig frokost der etterpå.

Da vi kom på skolen var det tydeligvis nissedag, noe jeg hadde glemt litt heh. Men det var koselig med juleverksted og gløgg i førstetimen. Vi lagde kort til alle i klassen og la det i egne konvolutter som vi får i morgen. Så jeg får altså en konvolutt med hilsner fra heeile klassen (Jeg satser på at guttene i klassen ikke leser innlegget her, så jeg ikke røper hva som står på kortet deres hehe..) ♥ Resten av dagen gikk ut på å se en ny film eller serie i hvert fag, og da vi kom til sistetimen (klokka nærmet seg tre) var det heeldigvis noe galt med filmgreia, så vi fikk dra hjem. Jeez. 

Også et random bilde av lunsjen min, som jeg seriøst kunne levd på. Knekkebrød, skinkeost og sjokomelk er noe av det beste jeg får. Lett å glede meg haha. Også glemte jeg jo helt å si at jeg og Thomas kom på førsteplass i Kahoot i dag, det måtte jo dokumenteres. Så kom jeg hjem og hadde dilemma om jeg skulle dra på bursdagsfest etter håndballtreninga som var ferdig klokka ti, eller ikke. I tillegg fikk jeg øye på to nye kviser i panna som også hadde negativ virkning på holdningen min. MEN så kom nyheten om at treninga var avlyst, så da sprang jeg en tur på 3T (for andre gang i dag vel og merke) og rakk ei lita økt. Og nå sitter jeg i finstasen og er i sjokk over at jeg faktisk rakk å poste dette innlegget! 


Det ble veldig mye shitprat, men jaja det var dagen min! Ha en fin kveld! ♥

11 kommentarer
    1. Herreguud, så koselig at dere skriver kort til alle i klassen. Noe mer inkluderende skal man lete lenge etter! Og så snill du er, de du viste oss var skikkelig koselige, og litt morsome haha 😀 Håper du koser deg i kveld 🙂

    2. Kommenterer sjeldent her, men leser bloggen din hver dag! Ville bare skrive at du fortjener virkelig å være høyere oppe på topplisten! Bloggen din er seriøst den beste, elsker humoren din og at du ikke tar deg selv så høytidelig. Bildene og innleggene dine er superbra 😀 stå på math!!! Klem fast leser:*

    3. Hei mathilde! Kommenterer sjeldent bloggen din, noe jeg må/vil/skal bli myye flinkere til. Isåfall så må jeg si at bloggen din er den beste jeg leser! Er så utrolig gøy å lese bloggen din, å jeg du skriver alltid så morsomt. Spesielt slike innlegg om hverdagen din synes jeg er morsomme 😀 Har lest bloggen din lenge, og kommer til å fortsette med det. Du er favorittbloggeren, alltid! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg