årets helligste event

Hei dere! Til tross for at jeg hadde fri fra skolen i dag (har fri hver femte onsdag) så ble det en nokså tidlig morgen likevel. Jeg og Thea og Martine skulle nemlig på et møte med bedriften som skal trykke russe-logoen vår, klokka åtte! Så ja ansiktet ble lett pudret av øyne fulle av søvn og kaffekoppen ble med i bila, trivelig morgen og en fin start på dagen da. Møtet gikk fint, så da håper vi at vi har ting litt under kontroll til det nye året. 

Etter møtet hadde vi pepperkakebaking hjemme hos katy, same procedure as every year. Alle bortsett fra Trine og Hanna går jo på Heimdal og hadde fri, mens de hadde hver sin prøve og sluttet tidlig, så det passet jo perfekt. Det ble en koselig dag med (ikke i mitt tilfelle) vellykkede pepperkaker. Jeg begynner å face at jeg ikke er den fødte baker og konditør(?is dat even a word?) men jaja, alle kan ikke være gode i alt – bruker jeg å si til meg selv når jeg drukner i mine egne tårer 🙁 neida hehe.

Hanna syntes dette synet var verdt å ta bilde av, fordi det så ut som jeg hadde mitt eget matprogram – Mathildes Jul (kommer neste år på NRK super)

Maja prøvde ut sine foto-skills, ble meget fornøyd med dette bilde av den 300 grams havregrøten hennes

Pepperkaker og gløgg ♥ nam

Fineste marti ♥


Dagens visdomsord: Samle jentegjengen hjemme hos en av dere, bli enige om hvem som kjøper inn hva og gjør pepperkakebakingen til en juletradisjon. En huskeliste til ting man kan kjøpe inn: Nonstop i julens farger, skumnisser, julebrus, pepperkakedeig, melis, gløgg og mandariner. 

Hva synes dere om bildene? ♥

9 kommentarer

Siste innlegg