May beauty face mask

//sponset

Nå er det på tide med en liten anbefaling på bloggen! Før var jeg en stor fan av ansiktsmasker, og tok det ofte en søndagskveld i badekaret, men nå har jeg det liksom for travelt til å unne meg det. For litt siden fikk jeg en ansiktsmaske fra Maybeauty.no. Jeg prøvde den i helga og det føltes herlig. Den er dyptrensende og skal fjerne blackheads, kviser, død hud og olje. Jeg har fått muligheten til å gi mine lesere 30 % rabatt på ansiktsmasken, bare trykk på →denne← linken så aktiveres rabattkoden automatisk.

Det følger med en kost/pensel slik at det blir enklere å påføre og uten så mye søl.
Jeg smurte den svarte masken i hele ansiktet bortsett fra øynene og munnen, og lot den være på i 45 minutter. Da masken var dratt av og restene skylt bort, føltes huden helt myk og herlig! Det føltes ut som alt av urenheter ble dratt rett av med masken, og etterlot seg en helt ny og frisk hud! Det anbefales virkelig å prøve!



Noen som har prøvd den?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg