Now we party

Hei dere! Torsdag kveld arrangerte vi årets siste Heimdalbørst, det er altså skolefest for vgs-elever på Heimdal og andre. Vi hadde neonparty og jeezus det var artig! Jeg hadde aldri vært på det før, men det blir nok ikke min siste gang min kropp er dekket i grønn, rosa, oransj og gul neonmaling (som ikke gikk av med det første, for å si det sånn). Uansett, for å vise dere litt hvordan kvelden min gikk til har jeg laget en tegneserie til dere.


Så ja det ble en artig kveld, og kanskje en enda artigere skoledag med kreativ dans i gymmen dagen etter. Jeg var jo (så og si) edru, så dagen i dag ble ikke påvirket av mye annet enn lite søvn. Etter håndballtreninga i dag har jeg bare slappet av, og nå sitter jeg og Hanna og ser en ny serie (TAKK for alle tipsene jeg fikk på snap hehe), det endte opp med How to Get Away with Murder på Netflix. Ha en herlig kveld! 


Hva synes dere om bruken av tegneserie som virkemiddel på bloggen da? ;p

7 kommentarer
    1. hahahhahaah this is the reason why i read your blog: altså, hahaha kommer ikke på noen som har laget tegneserie på den måten før, hahah elsker at du ikke er som alle de andre bloggere
      keep it goinnn!!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg