Håndballkamp

Hei dere! I går rakk jeg ikke blogge fordi jeg hadde håndballkamp på Orkanger klokka seks, så oppmøte kvart på fem, og måtte kjøre klokka fire. Vi utnyttet muligheten til å ta en aldri så liten roadtrip, så jeg Hanna, Johanna og Mira dro innom butikken, kjøpte oss sjokolade og frukt og kjørte til kamp. Vi vant 20-31 over Orkanger, så det var verdt turen og vi ligger på delt førsteplass på lista. Etter kampen fortsatte langtur-feelingen så vi tre jentene kjørte innom ei Kro på veien hjem og spiste skikkelig kveldsmat. Nå sitter jeg her med et forslått kne og en tjukk, blå, forstuet pekefinger og skal snart på håndballtrening igjen haha. Vi har fri i morgen, så det er kind of FREDAG i dag ♥ Helg vil si en del fritid, sååå jeg trenger en ny serie. Plis gi meg noen gode forslag!




Noen som har en bra serie på lur??

23 kommentarer

Siste innlegg