Ingen lesehest akkurat

God dag alle herlige! I sistetimen på skolen i dag hadde vi norsk, og vi rakk såvidt å komme i gang med “særemne” (mer om det i den kommende månendens spørsmål). Så da jeg kom hjem etter skolen satte jeg meg faktisk i sofaen, alene i stillheten med boka mi for å lese.. – Så våknet jeg en time etter av at middagen var ferdig. Jeg vet ærlig talt ikke hvor mye jeg rakk å lese før jeg sovnet fredelig med boka på brystet. Jadda..

Jeg vil forresten minne dere om at dere kan stemme på meg til årets lifestyleblogger hos saleduck.no ♥ ♥ ♥ Trykk HER og stem på meg, og jeg blir utrolig glad!


Treningsgenser fra Adidas/Junkyard her 


Flere som holder på med særemne these days?

9 kommentarer
    1. Kan du legge ut til ønskeliste til jul, eventuelt i måndens spørsmål? Trenger inspirasjon til hva jeg kan ønske meg..

    2. Her var du bra nydelig Mathilde! Bloggen din er skikkelig koselig, må jeg si – og jeg får av en eller annen grunn julestemning her inne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg