tapas til kvelds

Hei dere! Gårsdagen gikk unna på en-to-tre, så da jeg kom hjem fra Johanna i går kveld (mer eksakt klokka to) utnyttet jeg siste tid av lørdagen (selv om det egentlig var søndag på den tiden) til å lage meg tortillapizza som nattmat og se noen episoder av Friends. Grunnen til at hele lørdagen gikk i ett, var fordi vi hadde kamp mot Levanger, noe som gikk rett vest for å si det på en fin måte. I forkant av kampen hadde vi sukkerfri uke for å være skjerpa 100%, og vi møtte opp to timer før for å forberede oss. Og jeg vet ikke hva, men noe gikk alvorlig galt ihvertfall. Så ja vi tapte, hvis dere ikke allerede hadde skjønt det haha. Da jeg kom hjem var det tapas med familien, så kom Trine og Johanna og deltok i diskusjonen om hvorfor kampen hadde gått til helvett. Så dro vi hjem til Johanna, og jeg spiste godteri for første gang på noe som virket som et år, men egentlig bare var en uke.. 




Det er tid for månedens spørsmål, og jeg tar jo utgangspunkt i spørsmålene dere har stilt i forskjellige innlegg den siste måneden, men hvis det er noe spesielt dere lurer på så er det bare å spørre i dette innlegget! 🙂 Ha en fin dag!

23 kommentarer

Siste innlegg