Dagens antrekk

Heihei! I dag har det vært solskinn i Trondheim og det kjennes på humøret. Til tross for å måtte skrape is på bila om morgenen så er det fint. Jeg kunne selvfølgelig tenkt meg litt snødryss over Trøndelag, som hadde stått til den julestemninga som vokser inni meg. Det henger ikke helt sammen når jeg og Johanna synger til julesanger på vei til og fra trening, og dagens antrekk (til tross for litt kalde farger) kunne vært et antrekk på en norsk sommerdag i juni. Well well, håper det blir snø snart. Nå sitter jeg i kjelleren til Loui med noen NYGz og spiser mandariner og snakker om alt mellom himmel og jord. Just an ordinary tuesday night. Her er dagens antrekk: (Haha husker dere denne frisyren btw ↓ hadde den sist da jeg var 3 år kanskje) 



Bukse fra Dr.denim (Urban), genser fra Topshop, sko fra Adidas (Junkyard) 


Hva synes dere?

11 kommentarer

Siste innlegg