pepparkakssmak

Jeg elsker matshopping i Åre, de har så mye artig mat som vi ikke har hjemme. Da jeg var der på lørdagen prøvde jeg noen nye varianter, blant annet kvarg. Kvarg har vi jo i Norge også, men jeg kan banne på at vi ikke har kvarg med pepperkakesmak! Haha smakte på den nå nettopp og herlighet så rart, er som å ta ei skjei med kald pepperkakedeig i munnen. Jeg skulle ønske jeg kunne gitt dere alle en smaksprøve haha. Den er helt uten tilsatt sukker, med 11% protein og 0,3 % fett. Jeg kjøpte en giga med pepperkakesmak og to små med vanilje. I tillegg til to cottage cheese med frukt/nøtter, eeelsker dem.

Noen andre som ville falt for fristelsen?

Også må jeg vise dere den nye absolutt favorittkosebuksa mi atm, den er fra Reebok. Jeg fikk den sponset av 3T-shop. Jeg tror jeg har den i S, så den er på en måte løs men litt tight samtidig. Mamma har den vel i L, og da blir det mer som en haremsbukse, som hun bruker på zumba osv. Dere finner den HER. 
Så den ikke herlig ut? :):)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg