countdown

Hei dere! Onsdag kveld, vi er midtveis og det vil si countdown til helg (og jul). Shit apropos sistnevnte så må jeg innrømme til min store skuffelse at jeg drakk julebrus i går. For en tragedie, FØR desember da dere. Også er jeg sikkert den eneste igjen på jorda med den høytidelige tradisjonen å vente til desember med det. Jajja, i dag har jeg ikke gjort annet enn å se en norsk film på skolen, Victoria, så det kunne absolutt vært verre. Etter skolen øvde jeg litt til en historieprøve, før tornerose så vakkert sovnet i sofaen og ikke våknet før middagen sto på bordet 🙂 Sånn kan det gå. Snart har jeg tenkt meg på 3T en tur med Anna, og så tar jeg kvelden for godt!



Kveldsmaten består av 1 dl store havregryn, en spiseskje cottage cheese(!verdt å prøve!), litt skogsbær og melk. Rør rundt på middels varme til den blir tykk og god ♥ Blå(fjell)grøt ♥ heh
Ha en strålende kveld! Vi blogges 

13 kommentarer
    1. Jeg vil bare tipse deg om et blogginnlegg jeg publiserte tidligere i dag. Tenkte kanskje det kunne være interessant for deg som shopper så mye klær! Der har jeg nemlig tatt for meg noen punkter, og dersom du følger dem kan du ENKELT handle klær HELT TRYGT fra Asia! 😀 Har lagt linken til innlegget i url-feltet, så håper jeg at det kan hjelpe deg, kjære Marthe!

    2. Neida, du er ikke alene om å vente med julebrus og alt det andre til desember kommer. Men, jeg klarte faktisk ikke å styre meg i år jeg heller…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg