matholcks diary

Hei takk for sist (skulle jeg til å si haha). Håper dere har hatt ei finfin hæljj, det har nemlig jeg! På fredag dro jeg rett fra håndballtrening og hentet Katrine på jobb før vi kjørte innom en pizzabakende plass og kjøpte oss takeaway. Vi tok med oss den vellduftende pizzaen og parkerte i sofaen hjemme hos meg med brus, godis og film. Vi så den nye filmen der Cara er hovedperson, Paper Towns. Sånn helt ærlig synes jeg den var dritdårlig, sorry for being all negative and shit, but for real tho. Hun, som liksom var en av hovedpersonene stakk jo av helt i begynnelsen av filmen, og noe særlig mer av henne fikk vi ikke se før en liten snurt på slutten. Litt skuff der, men jajja kvelden var kozii. Noen av dere som har sett den?

Så på lørdag var jeg i byen med noen av jentene og senere hadde jeg koselig kveld med gjengen hjemme hos Anna på selveste halloween. Første halloweenen jeg ikke er på en eller annen fest eller noe 🙁 Men vi bakte grønn oreokake og ga ut godteri til små djevler som ringte på. I tillegg har jeg spilt to håndballkamper i helga, et surt tap mot Molde på lørdag, og seier mot Ålesund i går! Haha dette ble skikkelig dagbok-innlegg. Håper dere liker dagboka mi da. Her kommer noen gamle, randome bilder som minner meg litt om jul, bare fordi det ikke er lenge til nå og JEG GLEDER MEG ♥





Ha en fin kveld!

4 kommentarer
    1. Du er verden best jenta Mathilde and i really love your blogg peace and love ha en fin kveld videre. elsker bloggen din hverdag hei.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg