Fylt pitabrød

 Hei! For litt siden spurte jeg dere om tips til en litt kul, men ikke for avansert, god kveldsmat som funker i hverdagen. Jeg fikk massse gode tips og ble veldig inspirert. Så da kom jeg opp med krabbepita. Det er kanskje litt ekstra luksus med krabbe da, er ikke så ofte man spiser det, men hvorfor ikke egentlig? Det er jo fantastisk godt, og sunt! Personlig er krabbe noe det beste jeg kan få servert fra havet. 


Det dere trenger til dette er:

♥ Et pitabrød, jeg bruker det glutenfrie fra Hatting, kjøper det på blant annet Rema 1000

♥ Et fylt krabbeskjell, kan kjøpes hos fiskehandleren eller butikker som Meny

♥ Et egg, hardkokt 

♥ En avokado, jeg tok ut innmaten i den ene halvdelen

Man kan jo selvfølgelig putte hva man vil inni et pitabrød, så dette er bare et forslag og en anbefaling! Forresten så brukte jeg også naturell mager kesam, sitron og pepper i tillegg. Et litt sunnere alternativ til majones. Og det ble nydelig!


Noen som ble fristet til å prøve? 

7 kommentarer

Siste innlegg