som i gamle dager

Go morgen alle fine! Løsningsorientert som jeg er så kom jeg på et godt og gammelt alternativ til kamera-bilder, for de ville jo ikke laste seg opp på bloggen i redigert tilstand. Så hva er vel bedre da enn en aldri så liten photo booth shoot?? Haha tilbake til fjortistiden <33 

Jeg våknet relativt tidlig i morrest av meg selv, men det var diggg. Ble ikke så sen kveld i går, eller jo senkveld ble det. Måtte jo se typen drite seg ut litt på tven før jeg la meg <33 Var litt spent på hvor mye de hadde kuttet ut av showet, og det var tydeligvis hele scenen. 

uten maskara ↑ VS ↓ med maskara 

hehe selvdigger mode ON xD



Nå sitter jeg her og spiser frokostblandingen min og etterpå skal jeg en tur til byen med Anna og Trine for å shoppe og kose litt. Så vi blogges senere! Håper dere får en heeerlig dag! ♥

14 kommentarer
    1. Senkveld og konserten han avlyste var ikke samme greia 🙂 konserten skulle/skal bli sendt om en uke eller to

    2. Fyfaen Mathilde. De andre bloggerne er jo faen meg virkelig ille mot deg. De gidder ikke å ha deg med på klessalget. Trodde Aurora var venner med deg! Håper du ikke tar kontakt med dem i det hele tatt fremover. Og hun Tuva snakker om å få seg nye venner, men gidder ikke å invitere deg med på salget? Kunne vært virkelig koselig med å ha alle samlet, guess not! Gi faen i dem og ikke ta deg nær av det i det hele tatt. Sånn utestenging er virkelig dumt. Stå på du. Sånn dritt trenger du ikke.

    3. De kuttet ikke noe på senkveld. Det var på konserten etter han hadde vært på senkveld han dreit seg ut. Det blir sendt på tv-en om 2 uker om det i hele tatt skal vises.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg