macen har døvva

Hei! Jeez for et bloggslit de siste dagene har vært. Jeg har hatt så mye å blogge om og så mye tid, men neiiida da skal macen seff bli smittet av et dødelig virus og ende på dødsleiet. Passet jævlig dårlig, okei sånt passer vel sjeldent bra. Men jeg KLIKKER av sånt, fytti så irriterende. Så nå sitter jeg her med en mac jeg låner av 3T, som heller ikke vil høre helt på meg. Så her kommer noen bilder jeg skulle poste i går, med dårlig kvalitet fordi kameraet og iphoto ikke vil samarbeide. HJERTE. Jeg som skulle blogge om den fine OD-dagen min og alt. Prøver å fokusere på at det er fredag og helg, men hva er poenget med helg hvis jeg ikke kan blogge om den?!?! Hahah åh, et sinna innlegg en sjelden gang må være lov, I’m only human……





Fikk ikke til å redigere bildet fordi det ble så utrolig dårlig kvalitet, så her ser dere et spennende bilde av en slapp fiskewok som jeg spiste til lunsj i går. SYKT spennende og fint bilde. #allnatural #nofilter #forreal

Hvordan står det til med dere da? ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg