what time is it

Hei happy sunday err’body. Søndager altså, for noen herlige dager. Jeg sto opp halv elleve i morrest og spiste frokost med familien, før jeg gikk å la meg igjen og sov til ett. Og siden det har jeg ligget i sofaen, sett homeland og spist tacorester. Sånn blir det når man er ute hele natten. Klokka ble jo stilt en time tilbake i natt, så da fikk vi jo på en måte en ekstra time ute i tillegg haha. Jeg spilte håndballkamp før på dagen i går, første kampen mot Heimdal siden jeg byttet til Utleira. Det var selvfølgelig rart å spille mot tidligere lagkamerater, og flere ganger tok jeg meg selv i å tro at jeg spilte i grønn drakt igjen haha.. At the end vant vi 26-15, så det sa vi oss fornøyd med. Etter kampen dro jeg på vors til Trine med noen jenter, før vi dro til byen. Blir alltid litt stress og intervallsminking når jeg skal ute etter kamp, men jauujau slik så jeg ut i går.


Body fra Noisy May, de har den ikke på junkyard lenger, men de har en kjole i samme type her


9 kommentarer

Siste innlegg