mat som motivasjon

Hei dere! Først må jeg bare si tusen takk for alle fine tilbakemeldingene på videoblogg, deet er gøy det! Dere er så herlige ♥ Nå sitter jeg teoretisk sett å pugger til religionsprøve, men praktisk sett så blogger jeg jo, shame on me.. Jeg kom hjem fra håndballtrening for litt siden, tidlig trening på tirsdagene, det er egentlig ganske greit for da har jeg kvelden fri. Så nå vil jeg ordne meg noe godt, litt motivasjon for å komme i gang med arbeidet igjen. Noen tips til hva jeg kan spise til kveldsmat? Og når jeg sier noe godt, så mener jeg ikke oreokake haha.. Mer som hmm, ja så var det bare det at jeg ikke kom på noe.. Noe litt sunt og godt og ikke for vanskelig. Mange kriterier her hehe ;p


Dette spiste jeg til lunsj, før treninga. Brødskive med laks og egg oog sunn jordbær-milkshake. Den består av en frossen banan, en dobbel 0% jordbær yoghurt, litt melk og noen jordbær (frosne eller ferske). Nam det blir nydelig! 

Så nå anbefaler jeg dere å skrelle en banan, hakke den i biter og legge den i fryseren til i morgen! Genialt for de som har brune bananer, som ingen vil spise, liggende på kjøkkenet.


Ha en fin kveld!

15 kommentarer
    1. spørs om det skal mette eller være mer som snacks! digg mettende mat er tunfisksalat eller laks med pesto. noe søtere snacks er banan og peanøttsmør, veeeldig digg! eller verdens beste kakao som lages ved å smelte mørk sjokolade og koke opp melk. fryste druer er også fantastisk, men det krever litt planlegging 🙂

    2. Nam, nå fikk jeg craving på smoothie, må lage!
      Elsker mat-tipsene dine, er faktisk mat der man ikke trenger 10 000 rare ingredienser i motsetning til andre blogg-mat-oppskrifter… haha
      Må bare si at du er utrolig nydelig, kombinasjonen av håret og øyefargen din er noe jeg og mange andre misunner! Også har du DEN fine vennegjengen, ser ut som dere alltid storkoser dere!
      Klem

    3. nam nå skal jeg og lage meg smoothie til kvelds!
      jeg er en fast leser av bloggen din, men tar meg ikke tiden til å kommentere så ofte, men håper og tror du får masse komplimenter av hvor flink du er til å blogge, og hvor jordnær og søt du virker!
      Jeg har også et spørsmål da selvfølgelig hehe.. Jeg lurer på om du orker å lage ett innlegg om små gaver og tips til julegavekalender? Jeg vil lage en kalender til kjæresten min, men kan ikke gå alt for mye utover bankkontoen min så jeg lurer på om du har noen tips til små gaver? 🙂 Hva ville du foreksempel gitt kjæresten om du hadde hatt? 🙂
      Hadde blitt kjempe glad!

    4. Var de questbarene på snapchat dine eller delte du med noen? :)) sykt hekta på dem, men prøver å holde meg til en om dagen men er vanskelig haha

    5. Du burde teste ut speltlompe vaffel
      Ingredienser:
      2 speltlomper
      Litt ost (gjerne ta en lett ost)
      Kokt skinke (en med nøkkelhull)
      Pesto
      Du tar litt pesto på den ene speltlompen. Og legger oppå litt ost og skinke. Deretter tar du på den andre speltlompen. Til slutt tar du den i vaffeljernet og lar den stå til osten har blitt smeltet.
      Dette bør du teste! Veldig godt og mulighet for å gjøre den sunn.
      ❤️❤️

    6. Så bra innlegg! Mat er virkelig en motivasjon for å komme seg igjennom dagen 😀
      Elsker å gå å glede meg til middag, haha #matvrak
      Ha en fin dag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg