Lazy days

God søndagskveld kjære lesere! Håper dere har hatt en herlig helg med masse moro 🙂 I går spilte jeg håndballkamp, og vi vant over Meldal med 11 mål, noe som må kunne regnes som godkjent. På kvelden spiste jeg nachos og så film med mamma og pappa, og rånet en liten runde frem og tilbake fra byen med Trine. Jeg fikk også redigert videobloggen i natt, så den kommer i morgen. 

I dag har jeg sett ferdig alle episodene av Broen, og det er litt trist men samtidig godt å ha tatt gjerningsmannen. Jeg lever meg jo sånn inn i rollen, så jeg tror det er ekte og at jeg må løse saken i egne hender haha. Håper ikke jeg er den eneste.. Jeg har også vært parkeringsvakt på RBK-kampen med noen jenter fra laget, og det var så kaldt å stå der ute i to timer at jeg måtte ta en kokende dusj da jeg kom hjem, og nå sitter jeg i ullklær og drikker kakao. Jeg hater å si det men det er litt ((((julestemning)))) Hysj matern ikke lov… Det er bare oktober…

T-skjorte fra Junkyard her 

Ha en fin kveld!

16 kommentarer

Siste innlegg