Antrekk

I går ble det litt shopping, men kortet ble ikke så brent som jeg kanskje var redd for. Det ble mest hysterisk løping rundt i butikkene for å rekke å kjøpe mest mulig på kortest mulig tid, noe som sjeldent er en god ide. Jeg tipper flere av dere kjenner seg igjen, første dagen i storby og du vil bare få med deg alt med en gang, despite the fact at du skal være der i fire dager til. Det er en blanding av sol og lett regn i været, men temperaturen er helt fin. Så det var en liten værmelding. Dagen i dag var litt mer innholdsrik og jeg er enda mer sliten i føttene nå. Bildene fra i dag må dessverre komme litt senere. Nå sitter jeg og Pernille på hotellrommet og ser film på tven, med hver vår caramel macchiato og glutenfri brownie fra Starbucks. Om litt er vi ready for Maze, Gordon Ramsay’s restaurant og jeg er suulten hehe. 

Her er gårsdagens antrekk





Genser fra Bikbok

Skjorte fra Noisy May (link)

Skjørt fra Junkyard

Sko fra Adidas (link)

Ha en fantastisk kveld!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg