LONDON BABY

Da er det bestilt Londontur på meg, mamma og Pernille i høstferien, bare en uke til nå! Åh gleder meg. Jeg har vært i London en del ganger før, både med familien, en gang med Thea, Martine og mødrene våre, og en gang med nygza for noen år siden. Men man blir ikke lei av den byen! Jeg tar gjeerne i mot tips til ting dere syns jeg må innom! Vi skal være der fra mandag til fredag, så jeg håper det blir god nok tid til å shoppe hehe. Det blir godt å reise til en annen by for noen dager, trenger litt forandring og inspirasjon, og da er London perff ♥ Flere som planlegger å reise i høstferien?

16 kommentarer
    1. anbefaler deg å spise cajun chicken wrap og milkshake på tinseltown! Husker ikke adressen, men ligger i en sidegate til oxford street. Maten der er såååå god og milkshaken enda bedre

    2. Jeg var i London i fjor. Anbefaler deg å spise hamburger på Byron! Det er den beste burgeren jeg noen gang har smakt! Kjempegod, og jeg mener de hadde en med et glutenfritt brød også 🙂 Byron har flere restauranter, men jeg spise på en i en sidegate fra Regent street 🙂 kos deg masse!

    3. Du måste äta på ett pannkaksställe som heter My Old Dutch, de har världens godaste och största pannkakor med alla tillbehör du kan tänka dig. Och de kan beställas glutenfria! <33333
      Hoppas du förstår min svenska 🙂

    4. Jeg skal til Glasgow! Har vært tre ganger i London i år (okei nå gikk det opp for meg at det er en del) så nå blir det Glasgow for andre gang i år!

    5. Makroner på Laduree er jo et must, den på Harrods er kjempekoselig! Å ta tuben til Hyde Park er også superkos, bare det å finne seg en benk og sette seg ned med en kaffe eller rusle gjennom parken (med gode joggesko hehe)! 🙂 Hvis dere skal ta London Eye måå dere kjøpe fast track, ikke mye dyrere og så verdt det å bare gå rett forbi hele køa. Jamie’s Italian har veldig god mat hvis dere liker italiensk, og Nandos må man bare innom når man er i London! Hvis dere skal bruke tuben mye lønner det seg å kjøpe Oysterkort på feks. Victoria Station eller flyplassen, for en uke, istedet for å betale kontaktløst med bankkort hver gang. Uber-appen er seriøst min HOLY GRAIL når jeg er i London, sååå mye billigere enn vanlig taxi, så enkelt og greit! De plukker deg opp der du er på null komma niks og man slipper å styre med kontanter, du betaler automatisk med mobilen. Absolutt verdt det!
      Kos deg i London 🙂

    6. er i london nå
      og vil anbefale at dere rusler i covent garden og området rundt der! utrolig koselige butikker og steder å spise om dere finner de riktige gatene 🙂 nasjonalgalleriet er det gratis inngang på
      om dere vil gjøre noe kulturelt istedenfor å bare shoppe dagen lang. Notting hill er veldig hyggelig hvis dere går langs portobello road, mye boder og morsomme butikker! kos deg masse 😀

    7. middag eller lunsj anbefales på ED’s! En sikkelig amerikans dinner 😀 Ligger i en sidegate ved Oxford, like ved h20 butikken, som ligger like ved Adidas! Hahah dårlig forklaring

    8. Hei!
      Anbefaler virkelig å ta turen opp i the Shard! Det er den høyeste bygningen i London nå, og utsikten er heeelt fantastisk. Utsikten går på to plan, ett plan inne og ett ute. Vi var der om kvelden, og da var det få folk der. Null problem å ta et helt vindu og stille seg opp til bilder. Helt supert! I tillegg føltes det ikke som en turistattraksjon i det hele tatt.

    9. kan du skrive et innlegg om tips hva vi kan gjøre i london?
      hvilke butikker er bra osv.
      jeg skal dit med kjæresten min på nyåret, og vil være i god tid på å planlegge å få tak i tips 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg