Innholdsrik helg

Hei folkens! Helt siden etter skolen på fredagen har denne helga gått i ett kjør. På fredagskvelden var jeg på bursdag til Nora, så jeg Hanna og Johanna måtte bare skynde oss rett fra trening og på jentevors før bursdagen startet. Det ble en veldig artig kveld, spesielt for meg som levde på kanskje 17 stk redbull og burn haha. Jeg hadde kamp dagen etter, så jeg holdt meg unna det meste og var heller litt sjåfør da kvelden tok slutt. Men til tross for at planen var å komme seg tidlig til sengs, var jeg nok oppe lengst av alle og kom hjem i fire-tiden etter å ha vært ute i plaskregnet med politiet et par timer. Jeg vet ikke om dere la merke til at jeg var meget fraværende på mystory den kvelden haha (ikke typisk meg), så ja vi kan vel si at mobilen min og polititet hadde en sammenheng. Men det var kommet til rette da jeg våknet dagen etter. Hele 12 timer uten mobil da vel og merke! Haha..Dagen etter var det som sagt håndballkamp, Utleira-Sverresborg. Det var åpningskampen i den splitternye Utleira-hallen, så det vaaar sånn stemning! Vi vant den med seks mål, og da ble det bankett og lagsfest på kvelden. Rett hjem fra kamp og tilbake på fest igjen, bare denne gangen med lagvenninnene. 

Første gangen på hele helga jeg har slappet av var i går kveld da Johanna, Anna, Thea og Martine kom og vi så film og spiste godis hjemme hos meg. Helt til vi fikk vite at klassen skulle ta klassebilde i dag, så da måtte vi ty til litt effektiv brainstorming og kom fram tiiil party-tema på bildet, ettersom det gjenspeiler de fleste av oss veldig godt hehe. Kvaliteten er dårlig på bildet fordi vi ikke har fått det ordentlig enda, så det var bare for å vise sånn ca hvordan det ble, på kun noen timers varsel. 
Hvordan har helga deres vært?

8 kommentarer

Siste innlegg