trening + party = stress

GOD HELG DERE! Det føles ut som det var mandag for typ tjue minutter siden, med andre ord uka her har gått sykt fort. Til tross for det nogenlunde deprimerende bildet under, er jeg egentlig veldig glad altså, jeg kom hjem fra skolen i halv tolv tida med intervalltrening i gym i sistetimen, så har jeg rukket å spist tre kakestykker og sett fem episoder av Friends siden jeg kom hjem. I kveld skal jeg på bursdagsfest til min kjære Nora, men før det skal jeg på håndballtrening (noe som tilsammen er lik ==== stress <3) men det går fint! Kommer bare litt sent. 

Så tilbake til det deprimerende bildet under, jeg kunne sagt at jeg ser deppa ut fordi jeg var sliiten pågrunn av intervallene før i dag og den tunge uka som har vært. Men sannheten er at bildene ble tatt klokka elleve på onsdagskvelden og jeg rett og slett bare var jævlig trøtt. Så da vet dere det! Ettersom sikkert veldig mange av dere lurte på akkurat dette! VI BLOGGES ♥


5 kommentarer
    1. jeg synes ikke du så trist ut, men heller søt ^^
      det ma ha vært en skikkelig hard dag da, ha det kjekt på bursdagen haha 😀

    2. Helt enig med deg, uka har virkelig flydd forbi!
      Jeg lurte på hvor mange ganger du trener i uka? ( inkludert håndballen)
      Trener du aldri hjemme? Er det bare på treningsstudio?
      Har du en treningsplan, eller bare trener du det du får lyst til der og da?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg