merkelig døgnrytme

Hei, god lørdags morgen! I morrest våknet jeg først ti på sju av meg selv, noe som selvfølgelig er rart ettersom jeg la meg relativt sent i går. Og uansett, altså jeg hadde jo ikke fått det til på en vanlig hverdag om jeg hadde prøvd engang. Jeg lå å halvsov og drømte rare drømmer som jeg ikke visste om var sanne eller ikke, når jeg våknet igjen klokka åtte. Da ble jeg rastløs og sto opp. Det skjedde forresten noe merkelig en annen dag i uka her også. Jeg sto opp midt på natta og begynte å ordne meg til skolen haha, det er så mindfucked det. Jeg skjønte ikke at det var midt på natta før jeg skrudde på radioen og hørte “Jeg er en enhjøøørning”, for energy spiller alltid den sangen om natten, og da sakte men sikkert begynte det å ringe en bjelle.

Uansett, i de siste tre timene jeg har vært våken nå, har jeg bare slappet av og sittet ute i sola. Det er så fint vær i Trondheim! Skikkelig rart, i hele sommer har det vært dårlig, men når det går mot vinter, nei daa skal vi ha 23 grader og sol. Men jeg klager ikke. Etterpå skal jeg en tur til byen med noen av jentene, shoppe og spise lunsj bare. I kveld skal jeg på bursdag til en venninne, så jeg trenger et antrekk, noe som er stress for sannsynligheten for at jeg finner noe fint er minimal. Men jaja dere får høre det om jeg finner noe. Vi blogges ♥






Ha en strålende dag!

3 kommentarer
    1. Så rart, jeg sto opp midt på natten natt til fredag og gjorde meg klar til skolen! Tydeligvis ikke bare jeg som har opplevd det i det siste 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg