mine topp 8 forbruk i hverdagen

I morrest da jeg satt med frokosten min, som besto av en skål med havregryn og en kopp kaffe, kom jeg til å tenke på at jeg har hatt den samme frokosten hver dag en lang periode. Så tenkte jeg videre på alle de andre tingene jeg har brukt en god stund nå, som jeg har blitt avhengig av å ha i hverdagen. Så nå skal jeg vise dere mine største hverdagsforbruk som jeg kom på. Jeg vet at åtte er et rart tall, og selv hadde jeg nok tenkt “Hvorfor åtte, når du først har kommet så langt, hvorfor ikke bare ta ti”, men til min store forskrekkelse blekket kameraet, og da bestemte skjebnen at jeg bare skulle vise dere åtte forskjellige ting.

♥ Kanel

Av alle ting haha. Jeg bruker det på og i sykt mye forskjellig mat, som havregrøt, frukt, yoghurt og havrepannekaker. Det gir så mye smakog det både lukter og smaker vidunderlig, bare prøv en spiseskje en gang. Haha neida plis ikke prøv det.


♥ Ansiktsrensen min fra Shiseido

Jeg har brukt den i nærmere to år tror jeg, og da skjønner dere at jeg liker den veldig godt. Det er en rens, en fuktighets”olje” og ansiktskrem. Jeg har dem i den originale størrelsen, og reisekit som er genialt når jeg er på reisefot.

♥ Kaffe ♥

Det er min guilty pleasure. Jeg høres kanskje ut som en 40 år gammel, sigarittelskende kvinne, men det er sant. Jeg liker best å drikke det til frokost, men kan godt ha med meg en sånn “takeaway” kopp på skolen. Jeg liker all slags kaffe, cappuccino, cafe latte, kald, svart whatever. Det er kanskje ikke sånn kjempesunt, men det er sunnere enn Red Bull, som er alternativet. 

Bananer ♥

Det spiser jeg en del av, både fordi det er godt og fordi det gir mye energi. Jeg trener ganske mye, og så tar det gjerne en stund før jeg kommer meg hjem og får spist, så da er det greit å hive i seg en banan så jeg ikke dør før jeg rekker hjem. Ellers så kan jeg bruke det på havregrøt, i frokostblandinger og på min andre store guilty pleasure: ristet brød med peanøttsmør og syltetøy. Da snakker vi energibooomb.

♥ kjære, snille, gode Carmex

Hva skulle jeg gjort uten deg? Du er med meg over alt og beskytter meg mot tørre lepper, hjerte. På nattbordet, i toalettmappa, på skolen og i bilen. “You can have my heart, but my lips belong to carmex” er det ikke det de sier? Haha. 

Concealeren min ♥

Den er fra Estee Lauder, og jeg er addicted. Ikke at jeg bruker så mye sminke, men det er alltid en liten rødhet eller urenhet som kan dekkes og da er denne perfekt. Jeg har den i fargen 01 Light. Tror ikke du finner den så mye lysere enn det haha..

Nøtti Frutti ♥ jippi jeii

Nøtter er sunt (i rimelige doser) og kjempegodt! Vi har alltid minst én sånn pakke i skapet på kjøkkenet, som hele familien går rundt å snavler litt av her og der. En neve nøtter før og etter trening er supert, og også det gir energii. Denne er uten salt, og har både nøtter, rosiner og tørket frukt. Min favoritt!

Tyggis og sukkerfrie pastiller ♥

Dette er jo helt nødvendig på skolen. Når jeg kjeder meg begynner jeg å crave sånne småting, så da er skolen absolutt en arena for Dent Oi og Senses.


Hva er deres største forbruk i hverdagen? Har vi noe til felles?

8 kommentarer
    1. Hei! Kan du ta med dette i neste ukens/månedens spørsmål, eller svare her i kommentarfeltet? Hvor kjøpte du totally spies draktene og hvilken størrelse hadde du? Hvor kjøpte dere beltet, eller fulgte det med? 🙂

    2. veldig kreativt innlegg! Jeg lurer på når skal vi få se rommet ditt siden du har fikset det? Jeg er så utholdmodig heheh 🙂
      Ha en fin dag!

    3. Hei. Jeg husker du la ut et bilde og forklarte den spøkelseshistorien du og noen venner hadde opplevd på en hytte. Siden det er noen år siden nå så synes jeg det er et riktig tidspunkt å fortelle om det faktisk var en spøk eller ikke. Kom over det nå og leter etter svar, hilsen frustrert jente

    4. mitt største forbruk i hverdagen er desverre tyggis og yoghurtnøtter. Bruker ulovlig mye penger på det, men sånn sett er det jo bedre enn å bruke penger på snus og røyk…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg