DEAR DIARY

Hei bebss! Nå er det ny uke og nye muligheter til å gjøre det man ikke rakk forrige uke! Tid for å smile litt mere, spise litt sunnere og trene litt hardere, hehe leker miss motivation over here. Neida men for real. Jeg dro hjem etter skolen i dag og fortsatte å ordne rommet mitt. Det er jo under extreme makeover, så det er en del ting som må gjøres. Og når jeg holder på å rydde i skuffer og skap, så finner jeg en del artige ting haha. Her er blant annet dagboken min fra 2005, så ca ti år siden da.

La meg oversette siden til høyre:

Dagen i dag !!

I dag var det 17. mai. Det var litt trist for jeg brakk armen min på 16. mai. Seks uker senere. Nå har jeg tatt av gipsen.

I går lå jeg over til Johanna vi var på hestsjøen og badet vi hadde med litt kjeks

Og denne:

Torsdag 2005 (haha bra dato)

I dag etter skolen dro jeg til Johanna som vanlig, vi hadde det kjempeartig der, vi så på TV og satt på dataen og lekte Idol. Je

Hahaha hadde likt å sett videoblogg fra den tida, og da refererer jeg til “lekte Idol”, var det liksom det vi gjorde etter skolen??


Så fant jeg skolebilde fra førsteklassen på VGS, altså to år siden – har jeg forandret meg egentlig?


Nå tenker jeg å ta en rolig økt og dra på matshopping etterpå, trenger litt sunn og god mat å fylle opp kjøleskapet med for uka. La deg bli inspirert av den fargerike middagen jeg ble servert i dag. Kylling, risnudler og en blanding av stekte grønnsaker, blant annet kål og gulrot.

Ha en fin dag!

4 kommentarer
    1. Guud, rart og se deg på bloggen også i virkeligheten. Du virker så snill og søt her, men på cup i helgen ble jeg nesten skremt.. du kastet det sure blikket mot oss flere ganger, og gikk i veldig overlegen stil i gangen der. Du var vel ikke så bevisst over det selv tenker jeg, men uansett.

    2. Er det virkelig to år siden du begynte på VGS? Fysøren, jeg føler det var nettopp!! Blir nesten skremt av hvor fort tiden går… haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg